[Hồ sơ F4] Hồ sơ F4 - WAC1290450464, WAC1290450465, WAC1290450467

phuonganhpop

Thành viên mới
#1
Mình mở 3 hồ sơ bảo lãnh ACE dạng F4. Kính nhờ giúp kiểm tra xem tình trạng hồ sơ đã tới đâu. Xin cảm ơn.
1./ Receipt number: WAC1290450465
Notice date: August 01,2012
Received date: July 31,2012
Priority date: July 31,2012

2./ Receipt number: WAC1290450464
Notice date: August 01,2012
Received date: July 31,2012
Priority date: July 31,2012

3./ Receipt number: WAC1290450467
Notice date: August 01,2012
Received date: July 31,2012
Priority date: July 31,2012
 

PhuongChau

Diễn đàn XNC
#2
Mình mở 3 hồ sơ bảo lãnh ACE dạng F4. Kính nhờ giúp kiểm tra xem tình trạng hồ sơ đã tới đâu. Xin cảm ơn.
1./ Receipt number: WAC1290450465
Notice date: August 01,2012
Received date: July 31,2012
Priority date: July 31,2012

2./ Receipt number: WAC1290450464
Notice date: August 01,2012
Received date: July 31,2012
Priority date: July 31,2012

3./ Receipt number: WAC1290450467
Notice date: August 01,2012
Received date: July 31,2012
Priority date: July 31,2012
Chào phuonganhpop,
Kết quả check 3 hồ sơ của bạn.
Hồ sơ thứ 1
Caso Recibido
El 31 de Julio de 2012, recibimos su Formulario I-130, Petición de Familiar Extranjero, número de recibo WAC1290450465, y le enviamos la notificación de recibo que describe cómo procesaremos su caso. Siga las instrucciones de la notificación. Si tiene alguna pregunta, comuníquese con el Centro de Contacto de USCIS en www.uscis.gov/es/centrocontacto. Si cambia de domicilio, visite www.uscis.gov/es/cambiodedirección para notificarnos su nueva dirección postal.
Nội dung trên thông báo như sau:
Trường hợp đã nhận
Vào ngày 31 tháng 7 năm 2012, chúng tôi đã nhận được Mẫu I-130, Đơn thỉnh cầu dành cho Thân nhân người nước ngoài, số biên nhận WAC1290450465 và gửi cho bạn thông báo biên nhận mô tả cách chúng tôi sẽ xử lý trường hợp của bạn. Làm theo hướng dẫn trong thông báo. Nếu bạn có bất kỳ câu hỏi nào, vui lòng liên hệ với Trung tâm Liên hệ USCIS tại www.uscis.gov/es/centrocontacto. Nếu bạn thay đổi địa chỉ của mình, hãy truy cập www.uscis.gov/changeaddress để thông báo cho chúng tôi về địa chỉ gửi thư mới của bạn.
Hồ sơ thứ 2
Caso Recibido
El 31 de Julio de 2012, recibimos su Formulario I-130, Petición de Familiar Extranjero, número de recibo WAC1290450464, y le enviamos la notificación de recibo que describe cómo procesaremos su caso. Siga las instrucciones de la notificación. Si tiene alguna pregunta, comuníquese con el Centro de Contacto de USCIS en www.uscis.gov/es/centrocontacto. Si cambia de domicilio, visite www.uscis.gov/es/cambiodedirección para notificarnos su nueva dirección postal.
Nội dung trên thông báo như sau:
Trường hợp đã nhận
Vào ngày 31 tháng 7 năm 2012, chúng tôi đã nhận được Mẫu I-130, Đơn thỉnh cầu dành cho Thân nhân người nước ngoài, số biên nhận WAC1290450464 và gửi cho bạn thông báo biên nhận mô tả cách chúng tôi sẽ xử lý trường hợp của bạn. Làm theo hướng dẫn trong thông báo. Nếu bạn có bất kỳ câu hỏi nào, vui lòng liên hệ với Trung tâm Liên hệ USCIS tại www.uscis.gov/es/centrocontacto. Nếu bạn thay đổi địa chỉ của mình, hãy truy cập www.uscis.gov/changeaddress để thông báo cho chúng tôi về địa chỉ gửi thư mới của bạn.
Hồ sơ thứ 3
Caso Recibido
El 31 de Julio de 2012, recibimos su Formulario I-130, Petición de Familiar Extranjero, número de recibo WAC1290450467, y le enviamos la notificación de recibo que describe cómo procesaremos su caso. Siga las instrucciones de la notificación. Si tiene alguna pregunta, comuníquese con el Centro de Contacto de USCIS en www.uscis.gov/es/centrocontacto. Si cambia de domicilio, visite www.uscis.gov/es/cambiodedirección para notificarnos su nueva dirección postal.
Nội dung trên thông báo như sau:
Trường hợp đã nhận
Vào ngày 31 tháng 7 năm 2012, chúng tôi đã nhận được Mẫu I-130, Đơn thỉnh cầu dành cho Thân nhân người nước ngoài, số biên nhận WAC1290450467 và gửi cho bạn thông báo biên nhận mô tả cách chúng tôi sẽ xử lý trường hợp của bạn. Làm theo hướng dẫn trong thông báo. Nếu bạn có bất kỳ câu hỏi nào, vui lòng liên hệ với Trung tâm Liên hệ USCIS tại www.uscis.gov/es/centrocontacto. Nếu bạn thay đổi địa chỉ của mình, hãy truy cập www.uscis.gov/changeaddress để thông báo cho chúng tôi về địa chỉ gửi thư mới của bạn.
Bạn cần đọc kỷ 3 nội dung trên và thực hiện đúng theo hướng dẫn.
 

phuonganhpop

Thành viên mới
#4
Xin chào,
Mình mới nhận được thêm thông tin bên dưới, xin vui lòng giúp đỡ.
Thank you


U.S. Department of Homeland Security
CALIFORNIA SERVICE CENTER
24000 AVILA ROAD
LAGUNA NIGUEL, CA 92677
U.S. Citizenship and Immigration Services
Tuesday, February 20, 2024
Emailed to XXXXXXXX
Dear Hien Hoang:
On 02/17/2024, you or the designated representative shown below, contacted us about your case. Some of the key information given to us at that time was the following:
Caller indicated they are:
-- Applicant or Petitioner
Attorney Name:
-- Information not available
Case type:
-- I130
Filing date:
-- 07/31/2012
Receipt #:
-- WAC-12-904-50464
Referral ID:
OVP0482400329CSC
Beneficiary (if you filed for someone else):
-- Information not available
Your USCIS Account Number (A-number):
-- Information not available
Type of service requested:
-- Outside Normal Processing Times
The status of this service request is:
You or your representative contacted USCIS concerning your Form I-130 to notify us that you believe your case is outside of our normal processing time. Below is a summary of what we found and how the issue has been or may be resolved.
Thank you for your inquiry regarding your pending Form I-130, Petition for Non-Citizen Relative.
Cases with F4 Brother or Sister Of USC classification are considered to be out of processing time when they are still pending with USCIS and the visa bulletin date is less than one year ahead of your petition receipt date.
You may monitor visa availability for your beneficiary's classification at:
https://travel.state.gov/content/travel/en/legal/visa-law0/visa-bulletin.html
Your case will be assigned to an adjudication officer no later than one year prior to the date of visa availability. If additional information is required to complete the adjudication, you will receive written correspondence outlining the required documentation. If you have not received correspondence from USCIS within 45 days of the availability date, please check the USCIS website at www.uscis.gov or call the USCIS Contact Center at (800) 375-5283 for updated processing time information. Please note that estimated processing times and processing goals are not a guarantee that petitions will be processed within the estimated timeframe.
You may visit our website at www.uscis.gov and click 'Processing Times' for up-to-date processing time information at any of our Service Centers. USCIS is committed to processing this workload in a timely and efficient manner and continually works to complete these cases in the order they were received.
To track the status of an individual case, enter your receipt number in the Case Status box on the USCIS website's homepage or call the USCIS Contact Center. (Your receipt number is a unique 13-digit number provided by USCIS for each case you file, in the following format: XXX-01-234-56789).
Customers may also register online for automatic updates by clicking on Sign up for Case Updates under Services on the USCIS website's homepage.
We hope this information is helpful.
-------------------------------
Online Services
We offer many online services and tools to help you find the information you need at www.uscis.gov/tools and my.uscis.gov, including:
*Case Status: Sign up for detailed case updates in myUSCIS: my.uscis.gov/account
*Check your current case status: www.uscis.gov/casestatus
*Check processing times: www.uscis.gov/processingtimes
*Ask about your case / update your address on your case: www.uscis.gov/e-request
*Schedule an appointment: my.uscis.gov/appointment
*Ask our virtual assistant Emma: www.uscis.gov/emma
For More Information
If you do not find the information you need through our online services and need further assistance, you may contact our USCIS Contact Center at 1-800-375-5283 or 1-800-767-1833 (TDD for the hearing impaired).
 

phuonganhpop

Thành viên mới
#5
Xin chào,
Mình mới nhận được thêm thông tin bên dưới, xin vui lòng giúp đỡ.
Thank you


U.S. Department of Homeland Security
CALIFORNIA SERVICE CENTER
24000 AVILA ROAD
LAGUNA NIGUEL, CA 92677
U.S. Citizenship and Immigration Services
Tuesday, February 20, 2024
Emailed to XXXXXXXX
Dear Hien Hoang:
On 02/17/2024, you or the designated representative shown below, contacted us about your case. Some of the key information given to us at that time was the following:
Caller indicated they are:
-- Applicant or Petitioner
Attorney Name:
-- Information not available
Case type:
-- I130
Filing date:
-- 07/31/2012
Receipt #:
-- WAC-12-904-50464
Referral ID:
OVP0482400329CSC
Beneficiary (if you filed for someone else):
-- Information not available
Your USCIS Account Number (A-number):
-- Information not available
Type of service requested:
-- Outside Normal Processing Times
The status of this service request is:
You or your representative contacted USCIS concerning your Form I-130 to notify us that you believe your case is outside of our normal processing time. Below is a summary of what we found and how the issue has been or may be resolved.
Thank you for your inquiry regarding your pending Form I-130, Petition for Non-Citizen Relative.
Cases with F4 Brother or Sister Of USC classification are considered to be out of processing time when they are still pending with USCIS and the visa bulletin date is less than one year ahead of your petition receipt date.
You may monitor visa availability for your beneficiary's classification at:
https://travel.state.gov/content/travel/en/legal/visa-law0/visa-bulletin.html
Your case will be assigned to an adjudication officer no later than one year prior to the date of visa availability. If additional information is required to complete the adjudication, you will receive written correspondence outlining the required documentation. If you have not received correspondence from USCIS within 45 days of the availability date, please check the USCIS website at www.uscis.gov or call the USCIS Contact Center at (800) 375-5283 for updated processing time information. Please note that estimated processing times and processing goals are not a guarantee that petitions will be processed within the estimated timeframe.
You may visit our website at www.uscis.gov and click 'Processing Times' for up-to-date processing time information at any of our Service Centers. USCIS is committed to processing this workload in a timely and efficient manner and continually works to complete these cases in the order they were received.
To track the status of an individual case, enter your receipt number in the Case Status box on the USCIS website's homepage or call the USCIS Contact Center. (Your receipt number is a unique 13-digit number provided by USCIS for each case you file, in the following format: XXX-01-234-56789).
Customers may also register online for automatic updates by clicking on Sign up for Case Updates under Services on the USCIS website's homepage.
We hope this information is helpful.
-------------------------------
Online Services
We offer many online services and tools to help you find the information you need at www.uscis.gov/tools and my.uscis.gov, including:
*Case Status: Sign up for detailed case updates in myUSCIS: my.uscis.gov/account
*Check your current case status: www.uscis.gov/casestatus
*Check processing times: www.uscis.gov/processingtimes
*Ask about your case / update your address on your case: www.uscis.gov/e-request
*Schedule an appointment: my.uscis.gov/appointment
*Ask our virtual assistant Emma: www.uscis.gov/emma
For More Information
If you do not find the information you need through our online services and need further assistance, you may contact our USCIS Contact Center at 1-800-375-5283 or 1-800-767-1833 (TDD for the hearing impaired).
 

phuonganhpop

Thành viên mới
#6
Xin chào,
Mình mới nhận được thêm thông tin bên dưới, xin vui lòng giúp đỡ.
Thank you


U.S. Department of Homeland Security
CALIFORNIA SERVICE CENTER
24000 AVILA ROAD
LAGUNA NIGUEL, CA 92677
U.S. Citizenship and Immigration Services
Tuesday, February 20, 2024
Emailed to XXXXXXXX
Dear Hien Hoang:
On 02/17/2024, you or the designated representative shown below, contacted us about your case. Some of the key information given to us at that time was the following:
Caller indicated they are:
-- Applicant or Petitioner
Attorney Name:
-- Information not available
Case type:
-- I130
Filing date:
-- 07/31/2012
Receipt #:
-- WAC-12-904-50464
Referral ID:
OVP0482400329CSC
Beneficiary (if you filed for someone else):
-- Information not available
Your USCIS Account Number (A-number):
-- Information not available
Type of service requested:
-- Outside Normal Processing Times
The status of this service request is:
You or your representative contacted USCIS concerning your Form I-130 to notify us that you believe your case is outside of our normal processing time. Below is a summary of what we found and how the issue has been or may be resolved.
Thank you for your inquiry regarding your pending Form I-130, Petition for Non-Citizen Relative.
Cases with F4 Brother or Sister Of USC classification are considered to be out of processing time when they are still pending with USCIS and the visa bulletin date is less than one year ahead of your petition receipt date.
You may monitor visa availability for your beneficiary's classification at:
https://travel.state.gov/content/travel/en/legal/visa-law0/visa-bulletin.html
Your case will be assigned to an adjudication officer no later than one year prior to the date of visa availability. If additional information is required to complete the adjudication, you will receive written correspondence outlining the required documentation. If you have not received correspondence from USCIS within 45 days of the availability date, please check the USCIS website at www.uscis.gov or call the USCIS Contact Center at (800) 375-5283 for updated processing time information. Please note that estimated processing times and processing goals are not a guarantee that petitions will be processed within the estimated timeframe.
You may visit our website at www.uscis.gov and click 'Processing Times' for up-to-date processing time information at any of our Service Centers. USCIS is committed to processing this workload in a timely and efficient manner and continually works to complete these cases in the order they were received.
To track the status of an individual case, enter your receipt number in the Case Status box on the USCIS website's homepage or call the USCIS Contact Center. (Your receipt number is a unique 13-digit number provided by USCIS for each case you file, in the following format: XXX-01-234-56789).
Customers may also register online for automatic updates by clicking on Sign up for Case Updates under Services on the USCIS website's homepage.
We hope this information is helpful.
-------------------------------
Online Services
We offer many online services and tools to help you find the information you need at www.uscis.gov/tools and my.uscis.gov, including:
*Case Status: Sign up for detailed case updates in myUSCIS: my.uscis.gov/account
*Check your current case status: www.uscis.gov/casestatus
*Check processing times: www.uscis.gov/processingtimes
*Ask about your case / update your address on your case: www.uscis.gov/e-request
*Schedule an appointment: my.uscis.gov/appointment
*Ask our virtual assistant Emma: www.uscis.gov/emma
For More Information
If you do not find the information you need through our online services and need further assistance, you may contact our USCIS Contact Center at 1-800-375-5283 or 1-800-767-1833 (TDD for the hearing impaired).
Xin chào,
Mình mới nhận được thêm thông tin bên dưới, xin vui lòng giúp đỡ.
Thank you


U.S. Department of Homeland Security
CALIFORNIA SERVICE CENTER
24000 AVILA ROAD
LAGUNA NIGUEL, CA 92677
U.S. Citizenship and Immigration Services
Tuesday, February 20, 2024
Emailed to XXXXXXXX
Dear Hien Hoang:
On 02/17/2024, you or the designated representative shown below, contacted us about your case. Some of the key information given to us at that time was the following:
Caller indicated they are:
-- Applicant or Petitioner
Attorney Name:
-- Information not available
Case type:
-- I130
Filing date:
-- 07/31/2012
Receipt #:
-- WAC-12-904-50464
Referral ID:
OVP0482400329CSC
Beneficiary (if you filed for someone else):
-- Information not available
Your USCIS Account Number (A-number):
-- Information not available
Type of service requested:
-- Outside Normal Processing Times
The status of this service request is:
You or your representative contacted USCIS concerning your Form I-130 to notify us that you believe your case is outside of our normal processing time. Below is a summary of what we found and how the issue has been or may be resolved.
Thank you for your inquiry regarding your pending Form I-130, Petition for Non-Citizen Relative.
Cases with F4 Brother or Sister Of USC classification are considered to be out of processing time when they are still pending with USCIS and the visa bulletin date is less than one year ahead of your petition receipt date.
You may monitor visa availability for your beneficiary's classification at:
https://travel.state.gov/content/travel/en/legal/visa-law0/visa-bulletin.html
Your case will be assigned to an adjudication officer no later than one year prior to the date of visa availability. If additional information is required to complete the adjudication, you will receive written correspondence outlining the required documentation. If you have not received correspondence from USCIS within 45 days of the availability date, please check the USCIS website at www.uscis.gov or call the USCIS Contact Center at (800) 375-5283 for updated processing time information. Please note that estimated processing times and processing goals are not a guarantee that petitions will be processed within the estimated timeframe.
You may visit our website at www.uscis.gov and click 'Processing Times' for up-to-date processing time information at any of our Service Centers. USCIS is committed to processing this workload in a timely and efficient manner and continually works to complete these cases in the order they were received.
To track the status of an individual case, enter your receipt number in the Case Status box on the USCIS website's homepage or call the USCIS Contact Center. (Your receipt number is a unique 13-digit number provided by USCIS for each case you file, in the following format: XXX-01-234-56789).
Customers may also register online for automatic updates by clicking on Sign up for Case Updates under Services on the USCIS website's homepage.
We hope this information is helpful.
-------------------------------
Online Services
We offer many online services and tools to help you find the information you need at www.uscis.gov/tools and my.uscis.gov, including:
*Case Status: Sign up for detailed case updates in myUSCIS: my.uscis.gov/account
*Check your current case status: www.uscis.gov/casestatus
*Check processing times: www.uscis.gov/processingtimes
*Ask about your case / update your address on your case: www.uscis.gov/e-request
*Schedule an appointment: my.uscis.gov/appointment
*Ask our virtual assistant Emma: www.uscis.gov/emma
For More Information
If you do not find the information you need through our online services and need further assistance, you may contact our USCIS Contact Center at 1-800-375-5283 or 1-800-767-1833 (TDD for the hearing impaired).
 

PhuongChau

Diễn đàn XNC
#7
Xin chào,
Mình mới nhận được thêm thông tin bên dưới, xin vui lòng giúp đỡ.
Thank you

U.S. Department of Homeland Security
CALIFORNIA SERVICE CENTER
24000 AVILA ROAD
LAGUNA NIGUEL, CA 92677
U.S. Citizenship and Immigration Services
Tuesday, February 20, 2024
Emailed to XXXXXXXX
Dear Hien Hoang:
On 02/17/2024, you or the designated representative shown below, contacted us about your case. Some of the key information given to us at that time was the following:
Caller indicated they are:
-- Applicant or Petitioner
Attorney Name:
-- Information not available
Case type:
-- I130
Filing date:
-- 07/31/2012
Receipt #:
-- WAC-12-904-50464
Referral ID:
OVP0482400329CSC
Beneficiary (if you filed for someone else):
-- Information not available
Your USCIS Account Number (A-number):
-- Information not available
Type of service requested:
-- Outside Normal Processing Times
The status of this service request is:
You or your representative contacted USCIS concerning your Form I-130 to notify us that you believe your case is outside of our normal processing time. Below is a summary of what we found and how the issue has been or may be resolved.
Thank you for your inquiry regarding your pending Form I-130, Petition for Non-Citizen Relative.
Cases with F4 Brother or Sister Of USC classification are considered to be out of processing time when they are still pending with USCIS and the visa bulletin date is less than one year ahead of your petition receipt date.
You may monitor visa availability for your beneficiary's classification at:
https://travel.state.gov/content/travel/en/legal/visa-law0/visa-bulletin.html
Your case will be assigned to an adjudication officer no later than one year prior to the date of visa availability. If additional information is required to complete the adjudication, you will receive written correspondence outlining the required documentation. If you have not received correspondence from USCIS within 45 days of the availability date, please check the USCIS website at www.uscis.gov or call the USCIS Contact Center at (800) 375-5283 for updated processing time information. Please note that estimated processing times and processing goals are not a guarantee that petitions will be processed within the estimated timeframe.
You may visit our website at www.uscis.gov and click 'Processing Times' for up-to-date processing time information at any of our Service Centers. USCIS is committed to processing this workload in a timely and efficient manner and continually works to complete these cases in the order they were received.
To track the status of an individual case, enter your receipt number in the Case Status box on the USCIS website's homepage or call the USCIS Contact Center. (Your receipt number is a unique 13-digit number provided by USCIS for each case you file, in the following format: XXX-01-234-56789).
Customers may also register online for automatic updates by clicking on Sign up for Case Updates under Services on the USCIS website's homepage.
We hope this information is helpful.
-------------------------------
Online Services
We offer many online services and tools to help you find the information you need at www.uscis.gov/tools and my.uscis.gov, including:
*Case Status: Sign up for detailed case updates in myUSCIS: my.uscis.gov/account
*Check your current case status: www.uscis.gov/casestatus
*Check processing times: www.uscis.gov/processingtimes
*Ask about your case / update your address on your case: www.uscis.gov/e-request
*Schedule an appointment: my.uscis.gov/appointment
*Ask our virtual assistant Emma: www.uscis.gov/emma
For More Information
If you do not find the information you need through our online services and need further assistance, you may contact our USCIS Contact Center at 1-800-375-5283 or 1-800-767-1833 (TDD for the hearing impaired).
Nội dung trên thông báo được dịch như sau:
Bộ An ninh Nội địa Hoa Kỳ
TRUNG TÂM DỊCH VỤ CALIFORNIA
24000 ĐƯỜNG AVILA
LAGUNA NIGUEL, CA 92677
dịch vụ công và nhập cư của Mĩ
Thứ Ba, ngày 20 tháng 2 năm 2024
Đã gửi qua email tới XXXXXXXXX
Hiền Hoàng thân mến:
Vào ngày 17/02/2024, bạn hoặc người đại diện được chỉ định bên dưới đã liên hệ với chúng tôi về trường hợp của bạn. Một số thông tin quan trọng được cung cấp cho chúng tôi vào thời điểm đó như sau:
Người gọi cho biết họ là:
-- Người nộp đơn hoặc Nguyên đơn
Tên luật sư:
-- Thông tin không có sẵn
Loại trường hợp:
-- I130
Ngày nộp hồ sơ:
-- 31/07/2012
Biên lai #:
-- WAC-12-904-50464
ID giới thiệu:
OVP0482400329CSC
Người thụ hưởng (nếu bạn nộp đơn cho người khác):
-- Thông tin không có sẵn
Số tài khoản USCIS của bạn (số A):
-- Thông tin không có sẵn
Loại dịch vụ được yêu cầu:
-- Ngoài thời gian xử lý thông thường
Trạng thái của yêu cầu dịch vụ này là:
Bạn hoặc người đại diện của bạn đã liên hệ với USCIS liên quan đến Mẫu I-130 của bạn để thông báo cho chúng tôi rằng bạn tin rằng trường hợp của bạn nằm ngoài thời gian xử lý thông thường của chúng tôi. Dưới đây là bản tóm tắt những gì chúng tôi tìm thấy và cách giải quyết vấn đề.
Cảm ơn bạn đã gửi câu hỏi về Mẫu I-130 đang chờ xử lý, Đơn xin dành cho Người thân không phải là Công dân.
Các trường hợp thuộc phân loại F4 Brother or Sister Of USC được coi là đã hết thời gian xử lý khi chúng vẫn đang chờ xử lý với USCIS và ngày thông báo thị thực là chưa đầy một năm trước ngày nhận đơn của bạn.
Bạn có thể theo dõi tình trạng sẵn có của thị thực để phân loại người thụ hưởng của bạn tại:
https://travel.state.gov/content/travel/en/legal/visa-law0/visa-bulletin.html
Trường hợp của bạn sẽ được giao cho một viên chức xét xử không muộn hơn một năm trước ngày có thị thực. Nếu cần thêm thông tin để hoàn thành việc xét xử, bạn sẽ nhận được thư bằng văn bản nêu rõ các tài liệu cần thiết. Nếu bạn chưa nhận được thư từ USCIS trong vòng 45 ngày kể từ ngày có sẵn, vui lòng kiểm tra trang web của USCIS tại www.uscis.gov hoặc gọi cho Trung tâm Liên hệ USCIS theo số (800) 375-5283 để biết thông tin cập nhật về thời gian xử lý. Xin lưu ý rằng thời gian xử lý ước tính và mục tiêu xử lý không đảm bảo rằng các kiến nghị sẽ được xử lý trong khung thời gian ước tính.
Bạn có thể truy cập trang web của chúng tôi tại www.uscis.gov và nhấp vào 'Thời gian xử lý' để biết thông tin cập nhật về thời gian xử lý tại bất kỳ Trung tâm dịch vụ nào của chúng tôi. USCIS cam kết xử lý khối lượng công việc này một cách kịp thời và hiệu quả, đồng thời liên tục làm việc để hoàn thành các trường hợp này theo thứ tự nhận được.
Để theo dõi trạng thái của một trường hợp riêng lẻ, hãy nhập số biên nhận của bạn vào hộp Trạng thái trường hợp trên trang chủ của trang web USCIS hoặc gọi cho Trung tâm Liên hệ USCIS. (Số biên nhận của bạn là một số gồm 13 chữ số duy nhất do USCIS cung cấp cho từng trường hợp bạn nộp, theo định dạng sau: XXX-01-234-56789).
Khách hàng cũng có thể đăng ký trực tuyến để nhận cập nhật tự động bằng cách nhấp vào Đăng ký cập nhật trường hợp trong phần Dịch vụ trên trang chủ của trang web USCIS.
Chúng tôi hi vọng thông tin này sẽ có ích.
-------------------------------
Dịch vụ trực tuyến
Chúng tôi cung cấp nhiều dịch vụ và công cụ trực tuyến để giúp bạn tìm thấy thông tin bạn cần tại www.uscis.gov/tools và my.uscis.gov, bao gồm:
*Trạng thái trường hợp: Đăng ký để nhận thông tin cập nhật chi tiết về trường hợp trong myUSCIS: my.uscis.gov/account
*Kiểm tra tình trạng trường hợp hiện tại của bạn: www.uscis.gov/casestatus
*Kiểm tra thời gian xử lý: www.uscis.gov/processingtimes
*Hỏi về trường hợp của bạn / cập nhật địa chỉ về trường hợp của bạn: www.uscis.gov/e-request
*Đặt lịch hẹn: my.uscis.gov/appointment
*Hỏi trợ lý ảo Emma của chúng tôi: www.uscis.gov/emma
Để biết thêm thông tin
Nếu bạn không tìm thấy thông tin mình cần thông qua các dịch vụ trực tuyến của chúng tôi và cần hỗ trợ thêm, bạn có thể liên hệ với Trung tâm Liên hệ USCIS của chúng tôi theo số 1-800-375-5283 hoặc 1-800-767-1833 (TDD dành cho người khiếm thính).
Bạn cần đọc kỷ nội dung thông báo trên và thực hiện đúng theo yêu cầu.